درباره مجله

نشریه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار  (عنوان سابق- مدیریت کسب و  کار  و کار آفرینی)، فصلنامه ای با دسترسی باز (به متن مقالات) است که از سیاست داوری تخصصی دو سو ناشناس در بررسی مقالات استفاده نموده و به مباحث مهم و اساسی حوزه "مدیریت بازرگانی ،کسب و کار ،  کار آفرینی" می پردازد. این نشریه در بررسی و انتشار مقالات علمی از اصول و معیارهای کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می نماید. همه مقالات ارسالی توسط نرم افزار مشابهت یاب همیاب و سمیم نور بررسی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان حاصل شود و پس از آن توسط داوران معتبر و مجرب به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند. در این نشریه مقالات پژوهشی در محورهای موضوعی نشریه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

مجوزها

 این نشریه بر اساس  مجوز به شماره ثثبت ۸۸۸۷۷ مورخه ‏ی 19/7/1400   اداره ‏ی کل مطبوعات داخلی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می ‏گردد.


سیاست های مالی

هزینه های پردازش مقاله

 بر اساس دستور  عمل شماره ابلاغی 162229 و همچنین جلسه مدیر مسئول  و صاحب امتیاز با هیات تحریریه  تصمیم بر این شد ؛از تاریخ 10/02/1402 کلیه مقالاتی  که در داوری و پذیرش قرار دارند ، هزینه  دریافتی  طبق دستور عمل ابلاغی  عمل شود . هزینه انتشار مقالات در نشریه  ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار به مبلغ 15 میلیون ریال تعیین می گردد. (صفحه هزینه های پردازش مقاله را ببینید)

 

هزینه اشتراک

نشریه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار به عنوان یک مجله الکترونیکی با دسترسی آزاد منتشر می شود، بنابراین هیچ هزینه اشتراکی برای مخاطبان وجود ندارد.


سیاست های دسترسی باز و حق چاپ

دسترسی به تمامی مقالات این نشریه آزاد و رایگان است و مقالات بلافاصله پس از انتشار در وبسایت نشریه قابل دسترس خواهند بود. نشریه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار  تحت شرایط و معیارهای مجوز Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC-BY  4.0)  منتشر می شود. در این مجله و تحت مجوز دسترسی آزاد، نویسندگان تمامی حقوقاز جمله حق چاپ (کپی رایت) محتوای خود را حفظ می‌کنند، اما به کاربران اجازه می‌دهند تا در صورت استناد صحیح به نویسندگان و نشریه، محتوا را بارگیری، استفاده مجدد، چاپ مجدد، تغییر، توزیع و/یا کپی کنند. 

در این نشریه نویسندگان صاحب حق چاپ (کپی رایت) محتوای مقالات می باشند. 

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/  


ویژگی های اصلی نشریه

  • صاحب امتیاز : انجمن مدیریت کسب و کار ایران
  • صاحب  امتیاز  قبلی : مؤسسه مدیریت فکر نواندیش
  • دوره انتشار: فصلنامه
  • نوع مقاله:  پژوهشی (علمی پژوهشی)
  • زبانفارسی، چکیده مبسوط انگلیسی
  • نوع داوری: دو سو ناشناس
  • حوزه  تخصصی: مدیریت بازرگانی ، کسب و کار ، کار آفرینی
  • بازه زمانی بررسی اولیه مقالاتحداکثر  10 روز
  • نوع انتشار: الکترونیکی
  • هزینه بررسی و انتشار: دارد ( هزینه های پردازش مقاله)
  • سال آغاز انتشار: پاییز  1400
  • نرخ پذیرش مقالات:  20 درصد
  • دسترسی به متن مقالاتدسترسی باز
  • شناسه دیجیتال مقالات: DOI, DOR
  • مدیر مسوول: دکتر مهدی خداپرست
  •  سردبیر نشریه: دکتر آذر کفاشپور
  •  شاپا الکترونیکی:2980-8359